Навчальні посібники:
1. Ложкин Г. В. Психология труда / Г. В. Ложкин, Волянюк Н. Ю. – К. : Освита Украины, 2014. – 124 с.
В настоящем издании представлена краткая история и основные методологические положения психологии труда; обсуждается содержание этого направления и его место в психологической науке; рассматриваются основы профессиоведения, взаимодействие субъектов трудовой деятельности, а также их психические состояния, надежность и безопасность; анализируются принципы и этапы формирования профессиональной пригодности и профессиогенез (становление субъекта труда); изложена психологическая характеристика труда в особых условиях. Для студентов, магистрантов и аспирантов, специализирующихся в психологии, а также специалистов кадровых служб, управления персоналом и социальной работы.

2. Психологія праці : навч. посіб. / Ложкін Г. В., Волянюк Н. Ю., Солтик О. О. ;за заг. ред. Г. В. Ложкіна. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – 191 с.
Представлено коротку історію і методологічні положення психології праці; розглянуто її зміст та місце у психологічній науці; подано основи професіознавства, взаємодії суб’єктів трудової діяльності, їх психічні стани, надійність і безпека праці. Проаналізовано етапи формування профпридатності й пофесіогенез, викладена психологічна характеристика праці в особливих умовах. Для студентів, магістрантів і аспірантів напряму підготовки “Управління персоналом та економіка праці”, а також фахівців, професійні інтереси яких пов’язані з психолоією праці.

3. Віктимологія та агресологія: навчальний посібник ; за заг. ред. Н.Ю.Волянюк, Г.В.Ложкіна. – Р.: «Прінт Хауз», 2010.
Основна мета навчального посібника дати універсальну базу знань, необхідну в житті кожного. Ці знання допоможуть краще пізнати не лише природу та чинники віктимної і агресивної поведінки особистості, але й оволодіти основними напрямами діагностики та корекції проявів агресивності та віктимності неповнолітніх в умовах сім’ї. Разом з тим не менш важливим є комплексне висвітлення проблеми жорстокого поводження з дітьми, а також психологічної допомоги особам, котрі постраждали від насильства у сім’ї. Посібник складається з трьох модулів, психодіагностичного практикуму та програми психологічного тренінгу корекції агресивної поведінки дітей і підлітків. У першому модулі висвітлюються основні поняття віктимологічної науки, її предмет та методи дослідження. Подано феноменологічний аналіз віктимності й психолого-віктимологічних передумов ускладненої поведінки дітей та підлітків. Наведено характеристику психологічних особливостей віктимної поведінки, розкрито чинники її виникнення. Висвітлено міжнародні та національні стандарти в контексті проблеми віктимності та агресивності по відношенню до неповнолітніх. У другому – розглядаються сутність, види, причини виникнення агресивності, характеризуються методи та методики психодіагностики зазначеної властивості з урахуванням вікових особливостей дітей. У третьому – розкриваються психолого-педагогічні засади організації профілактики й корекції агресивної та віктимної поведінки дітей і підлітків, а також кризової допомоги дітям, що постраждали від насильства у сім’ї. Подано блок процедур, які забезпечують активне і свідому засвоєння навчальної інформації. Навчальний посібник адресований передусім педагогам, психологам, батькам і всім тим, хто причетний до виховання дітей та молоді. Буде корисним майбутнім психологам, викладачам ВНЗ, у тому числі закладів післядипломної педагогічної освіти.

4. Технологія підготовки педагогів до попередження насильства та агресії в сім’ї: методичні рекомендації ; за заг. ред. Н.Ю.Волянюк. – Р.: «Прінт Хауз», 2010. – 128 с.
Методичні рекомендації адресований передусім педагогам, психологам, батькам і всім тим, хто причетний до виховання дітей та молоді. Метою цього видання є ознайомлення із сутністю психолого-педагогічної профілактики сімейного насильства, як діяльності спрямованої у майбутнє, що складається із психологічного прогнозування та проектування бажаних соціально-психологічних умов розвитку дитини. У методичних рекомендаціях детально проаналізовано зміст профілактичної роботи, принципи та рівні її реалізації. Здійснено проекцію цієї діяльності на особистість вчителя, що дозволяє виокремити систему особистісних передумов успішної профілактики наслідків сімейного насильства та підійти до визначення системи методів ефективної підготовки вчителя до здійснення пропедевтичного впливу.

5. Волянюк Н.Ю. Психодіагностка та психокорекція агресивності й тривожності: Навчальний посібник, 2009
Запропонований навчальний посібник із дисципліни “Психодіагностика та психокорекція агресивності й тривожності” призначено для студентів. У ньому розглядаються сутність, види, причини виникнення агресивності й тривожності, характеризуються методи та методики їх психодіагностики й корекції з урахуванням вікових особливостей та специфіки окремих видів професійної діяльності. Метою цього видання є допомога в оволодінні основними напрямами діагностики та корекції проявів агресивності та тривожності під час самопідготовки студентів.

6. Ложкін Г.В., Комаровська В.Л., Волянюк Н.Ю. Економічна психологія: Навчальний посібник. – 3-тє вид-ня, переробл. і доповн. – К.: Видавничий дім “Професіонал”, 2008. – 464 с.
У навчальному посібнику зосереджено увагу на основних проблемах економічної психології. Розкрита сутність економічної свідомості, дана характеристика її складовим елементам, визначені особливості економічної поведінки. Розглянуто ставлення людини до грошей, багатства і бідності, підприємницької діяльності. Значна увага приділена психології комерційної таємниці, психологічним аспектам власності, психології підприємництва, економічній безпеці держави, регіону, підприємства та окремої особистості. Посібник розрахований на економістів, психологів, викладачів, аспірантів, студентів економічних та психологічних спеціальностей та всіх, хто цікавиться проблемами, дослідження яких знаходяться на стику економіки і психології.

Монографії:
1.Психологія професійного становлення тренера — монографія, 2006.
2.Психодіагностика та психокорекція агресивності й тривожності — монографія, 2006.